Asiguram intotdeauna garantia produselor furnizate conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.
- Procedura de solicitare a garantiei se adreseaza la punctul de lucru al firmei situat in: colonel Corneliu Pepeia nr. 37, sector 5, BUCURESTI , sau pe site prin formularul de garantie.
- Produsul defect trebuie sa fie insoţit de toate accesesoriile acestuia livrate odata cu produsul (tamburi de schimb, varfuri de schimb, elemente din constructia acestuia rupte sau deteriorate in urma folosirii), ambalajul, certificatele de garantie care au insotit produsul si dovada scrisa (factura, bon) a cumpararii acestuia de la SYNAPTIC SYSTEMS SRL.
- Produsele trimise prin curierat in vederea solutionarii garantiei trebuie ambalate corespunzator pentru a asigura un grad de protectie suficient. Nu sunt acceptate produsele ambalate necorespunzator deoarece se pune in pericol integritatea produselor.
- Produsele care necesita acordarea garanției pot fi aduse personal de catre client, reprezentant, sau pot fi expediate prin curier la adresa: colonel Corneliu Popeia nr. 37, sector 5, BUCURESTI , Departamentul de Service, cu mentiunea la observatii colet: GARANTIE.
- Garantia nu acopera defectiuni survenite ca urmare a exploatarii sau a intretinerii defectuoase a produsului, a utilizarii in scopuri ce nu corespund conformitatii, defectiuni datorate abuzului, neglijarii, dezmembrarii, sau produsele care au suferit eventuale reparatii si modificari de catre terte persoane sau firme.